قابل توجه هنرجویان گرامی

کلاسهای خوشنویسی ترم زمستان 1402 در دفاتر صفائیه، جمهوری، پردیسان و تالارشهر از 14 بهمن ماه تا آخر اردیبهشت ماه سال 1403 به صورت یک روز در هفته برگزار خواهد شد. شرکت در کلاسها به صورت حضوری و یا آنلاین امکان پذیر می‌باشد.

دوره ها و مرحله های آموزش خوشنویسی:

در انجمن خوشنویسان، دوره های خوشنویسی خط تحریری (کار با مداد و خودکار) و دوره های خوشنویسی خط درشت (کار با قلم و مرکب) آموزش داده می شود که هر کدام از این دوره ها دارای مراحل مختلفی می باشند.

خط تحریری در طی سه مرحله آموزش داده می شود: مرحله مبتدی، مرحله تکمیلی و مرحله پیشرفته. 

* اجرای خط تحریری به روش نستعلیق، شکسته نستعلق، نسخ و یا ثلث امکان پذیر می باشد و در انجمن خوشنویسان؛ صرفا تحریری به روش نستعلیق آموزش داده می باشد. 

مرحله های کار با قلم نیز عبارتند از:
1- مقدماتی، 2- متوسط، 3- خوش، 4- عالی (چلیپا، کتابت، خط دوم)، 5- ممتاز (چلیپا، کتابت، خط دوم)، 6- و مرحله فوق ممتاز

** (منظور از خط دوم یعنی خط غیر از نستعلیق که یکی از خطوط شکسته نستعلیق، نسخ و یا ثلث می باشد. هنرجو یکی از این خطوط را در دوره های عالی و ممتاز انتخاب نموده و در دوره آموزشی خط مورد نظر شرکت می نماید.)

*** معمولا هنرجویان انجمن هر یک از مراحل فوق را در طول یک ترم (تابستان، پاییز و زمستان) کلاس می آیند و پایان ترم در آزمون های مربوطه شرکت نموده و در صورت کسب قبولی، مدرک دوره نیز دریافت می نمایند.

ثبت نام کلاسها:

به صورت حضوری؛ صبح ها از ساعت 10 الی 12 و عصرها از ساعت 16 الی 20 در دفتر صفائیه: خیابان صفائیه، روبروی کوچه شماره 19، ساختمان بعثت، طبقه دوم انجام می پذیرد.

و بصورت غیر حضوری؛ از طریق ارسال پیام و درخواست ثبت نام کلاسها به شماره همراه 09102045091 در پیام رسان ایتا امکان پذیر می باشد.

خواهشمندیم تا قبل از تکمیل ظرفیت کلاسها، نسبت به ثبت نام خود اقدام و جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن انجمن (37834397-025) در ساعات کاری تماس حاصل فرمایید.

 

 

کلیه حقوق سایت متعلق است به انجمن خوشنویسان قم
طراحی در سما